Ivan Mládek - Jožin z bažin

2012.09.23. 17:06 KoMoRnYiK

Méltatlanul ismeretlen kis szarfoltos hazánkban az alább látható/hallható zenekarnak nem éppen nevezhető banda, melynek frontembere Ivan Mládek, és ezzel már el is árultam, hogy egy '70-es évekbeli csehszlovák együttesről van szó.

Kedvencem Tűlük a Jožin z bažin ,azaz a Józin a mocsárból nevű remekmű, íme:

A tökéletes hatás érdekében íme, lefordítottam a szövegét:

"Megyünkk az Orava-i kempingbe,
Siess, még el kell hagynunk Morvaországot,
Tombol a láp szelleme,
Ki felfalja egész Prágát, s a neve: Jozin...
Jozin, a mocsár tiszta libabőrös,

Jozin a mocsárból, a falu közelében,
Jozin a mocsárból, vacognak a fogaim, ha meglátlak,
Jozin a mocsárból, harap és megfojt, ha ideges,
A Jozini mocsár, csak képzeld el,
Valós ez, mi jól tudjuk.
Én vezettem egészen Vizovicéig,
Az elnök pálinkával üdvözölt engem,
"Aki kifogja Jozin-t élve, vagy halva,
a lányom kezét megkapja némi tisztséggel"
Ígyhát csalit tettünk a horogra,
Minden fehérré vált körülöttünk,
Jozint egy nagy kővel eltaláltuk,
Irgalom légyen ővele,
Kifogtam, s az állatkertnek adtam őt
Éljen a szerelem, és a pénz, johohohó"
Ennyi, igazán szekkszujjálish, közérdekű cseh, ill szlovák-magyar fordítási műsorunkat látták, köszönnyjük! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://komornyik.blog.hu/api/trackback/id/tr494797829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása